,,Zdravá a veselá myseľ je zdrojom krásy.“

,,Nieje škaredých žien. Sú len ženy, ktoré nevedia, ako sa urobiť krásnými.

9. 4. 2012

Benefit High Brow






Na dnes mám pre vás recenziu a ceruzku High Brow od značky Benefit . Osobne túto značku nepoužívam ,mám od nich iba túto ceruzku,v mojej blízkosti nieje obchod kde by som ich výrobky zatial našla ,ale čo nieje môže byť :)



Ceruzku som si zakúpila v Nemecku ,neviem kde na SK sa ich výrobky predávaju ak viete napíšte mi do komentárov ale čo viem tak ,že u našich českých susedov by mala byť táto kozmetika v Sephore .



A teraz načo vlastne táto ceruzka slúži . No už ako z názvu vidíme ,je určená pod a nad obočie ,na rozjasnenie ,ale ja ju hlavne používam ako podklad pod tiene ,vtedy sú tiene perfektne sýte .Takisto ceruzku používam normálne do oka ,na jeho zvačšenie ,rovnako sa dá použiť aj nad peru ako oktické zväčšenie pier :) . Ceruzka je mäkká čo je super.U mňa má táto ceruzka samé pozitíva ,jedine negatívum je jej cena ,ako som hľadala po internete cena je aj 15 eur ,ale ak natrafíte na akciu ako ja ,neváhajte :) .Ak po tomto produkte túžite ale cena je pre vás vysoka viem ,že aj značka NYX vyrába tzv. Jumbo ceruzku ktorá slúži na to isté ako aj táto Benefit a rovnako viem ,že aj u nás na SK v DM drogérii je takáto ceruzka od značky Alverde a kto túto značku pozná ,vie ,že pri tejto značke nebude mať prievan v peňaženke :)



Takže to je všetko k tejto ceruzke už len pridávam pár fotiek :)








Rozdiel ked použijem ceruzku a ked nepoužijem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára