,,Zdravá a veselá myseľ je zdrojom krásy.“

,,Nieje škaredých žien. Sú len ženy, ktoré nevedia, ako sa urobiť krásnými.

30. 4. 2012

Pastel Eyes




Ahoj dievčatá ,minulý týždeň som mala dosť hektický ,odchádzala som z domu o 6tej ráno a prišla večer o deviatej úplne zničená takže som nemala možnosť písať nejaké príspevky . Na dnes mám pripravené pastelové líčenie.Zapojila som sa do súťaže o krásnu kabelku na Terezkinom blogu tak snád sa mi poštastí a prvýkrát aj niečo vyhrám :) Poslala som líčenia na pastelovú a neonovú tému :) Neonové líčenie pridám v dalšom príspevku . Osobne mám radšej neonové farby pretože ja radšej výraznejšie líčenia :)Produkty ktoré som použila už nebudem písať lebo sú úplne rovnaké ako v predchádzajúcich príspevkoch s líčenim ,tiene sú takisto zo 120-tky palety a ostatné veci tak ako sú napísane inde :) .Tak prejdime k fotkám :






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára