,,Zdravá a veselá myseľ je zdrojom krásy.“

,,Nieje škaredých žien. Sú len ženy, ktoré nevedia, ako sa urobiť krásnými.

18. 3. 2012

Review - Got2b Blow It Straight

Dnes sem pridám recenziu na novinku na trhu a to vyrovnávač vlasov Got2b Blow It Straight alebo po nemecky Got2b Glatter Wahnsinn.Je to vlastne ,,vyrovnávač,, vlasov ktorý vydrží 10 umytí.Ja som ho vyskúšala a preto sa chcem o výsledky podeliť s vami.

Takže ako som písala na krabičke ja napísane ,že má vydržať 10 umytí no ja to zatiaľ potvrdiť nemôžem ,ale dám vám vedieť :)
V krabičke sa nachádza vlastne sérum ktoré je vlastne krok 1 ,potom tam je krém ktorý je krok 2 ,potom tam je návod na použitie a rukavice.
Takže ako prvé som si vlasy normálne umyla šamponom ,rozčesala som ich rozdelila vlasy na 4 časti a postupne na každú čast nanášala sérum čiže krok 1 ,je to skôr ako priesvitný gel ,a nezabudnite použiť rukavice na obidve kroky ! ...takže nanášala som ho po celej dlžke od korienkov až po končeky každú čast vlasov.Potom som vlasy rozčesala poriadne hrebeňom aby sa sérum dostalo všade a nechala vlasy normálne rozpustene 20-25 minút ,medzitým som ich ešte raz rozčesala .A hlavne sa nezľaknite to sérum neskutočne smrdí ! :D ..Potom som vlasy opláchla z vodou ale pozor nepoužívať žiadny šampon ,len opláchnuť vodou .Vlasy išli tažšie rozčesať takže treba na to nervy.Potom som celý postup zopakovala čiže rozčesala som si vlasy ,rozdelila na 4 časti a dávala postupne na vlasy krém .Krém už vôbec nesmrdí .Takže znova som nechala vlasy rozpustené ,rozčesala som ich a nechala pôsobiť 10 minút a medzitým som ich zase prečesala.Potom som vlasy opláchla znovu bez šamponu ale kondicionér použiť môžte .Tak som si vlasy znova rozčesala (nechcite si predstaviť koľko vlasov mi medzitým vypadlo) a prefénovala horúcim vzduchom .Vlasy vyzerali asi takto bez žehlenia len vyfénovanie:




















Takže pre mňa úplna bomba ,pretože ja po vyfénovaní mám vlasy ako pudel :D ...potom som si vlasy prežehlila žehličkou a vyzerali  takto:

































Vlasy sa neodporúča tuším 24 hodín umývať ani používať nejaké sponky alebo gumičky .Uvidím ako dlho moje vlasy vydržia a potom pridám fotky ako vyzerajú po niekoľkých umytiach.Cena tohto zázraku je okolo 10eur .A čo sa týka toho ako moje vlasy vyzerali predtým ,ja blbá som ich úplne zabudla odfotiť ,ale hľadala som po nete typ vlasov ktoré mám ja a preto ho prikladám aby ste si urobili mienky či to funguje alebo nie :)





Takže budem veľmi rada ak sa o svoje prípadné skúsenosti podelíte so mnou v komentároch :)
Pre tých ktorý to chcú vyskúšať posielam 2 videá ako na to : jedno je v angličtine a druhé v nemčine : http://www.youtube.com/watch?v=qLjBYPvErYg&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=voRK04FLuec

UPDATE : Takže ako moje vlasy vyzerajú teraz ? ...Tak ako predtým :D ..takže mám ich kučeravé síce nie tak ako predtým ,ale veľmi rozdiel nieje vidno ..a čo som si všimla tiež je ,že moje vlasy sa po tomto o dosť vysušili ,takže som si dala STOP akýmkoľvek somarinám a na teraz prestávam žehliť a maximálna regerácia ! :)

Takže či by som tento výrobok vôbec odporúčila to neviem ,možno tak na nejaké vlnité vlasy ktoré určite vydržia dlhšie rovné a nie ako tie moje :D ...ale zase je to dost veľká chemikália takže ak svoje vlasy máte aspon trošku radi v drogérke by som sa tomu oblúkom vyhla :D ...ja som napríklad po tomto zistila ,že sa mi ešte viac hodia kučeravé vlasy a budem ich takto viac nosiť a aspon si ešte viac neničím vlasy :)..takže slečny pekne prirodzenosť :)

9 komentárov:

  1. Po vyžehlení parádní vlasy, krásně husté!:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) ..to preto ,že sú normálne kučeravé :)..ale je to dost drina ich vyžehliť :D

      Odstrániť
  2. Ahoj :) Ako dlho ti vydržali také rovné?? :) Naozaj 10 umytí?? :) Zničili sa ti viac vlasy po tejto kúre ako predtým ked si ich žehlila???
    Lebo ja si musím žehliť každý druhý deň takže že či mi toto nezničí menej vlasy ako tá žehlička :)
    Ďakujem za odpoveď.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem za recenziu prišla o päť minút dvanásť, už som bola naštartovaná si to ísť kúpiť a neviem si teda predstaviť čo by urobila s mojimi suchými vlasmi.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahojte kúpila som si ten výrobok a zmena?? minimálna fúkam si vlasy skoro vždy po umytí a výsledok ?? skoro rovnaky....ten prípravok je určite riadne svisntvo lebo smrí najskor ako cpavok potom ako cigarety takže radše odporúčam kefu fén a také mlieko od matrixu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som si to dala a to mi predtým každý chválil aké mám kvalitné vlasy a potom čo som si to dala som ostala zhrozená moje vlasy boli ako metla totálne zničené suché ,tak som si to okamžite bežala zmyť šampónom a dala som si na to poriadnu vrstvu masky, skôr zábal, dúfam že im to pomôže. Ľutujem že som sa na to dala, keď mi radila aj kaderníčka nech si to nedávam, pretoťe je to samá chemikália a otrasne to zapáchalo, no musela som si to samozrejme skúsiť takže takto som dopadla!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ktorá chce vedieť viac http://wildworldbylia.blogspot.sk/2012/07/go2be-blow-it-straight.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojte, nehnevajte sa na mna, ale tieto pozitívne komentáre sem dáva asi tá istá osoba.... vlasy mam odvtedy neskutočne zničené...a to som uz mala všelijaké farby, predlzenie atd.... pred aplikaciou som ich mala krásne, hebké, lesklé - pretože aj napriek velkym zatazom, som sa o ne kvalitne starala kaderníčkou.... po aplikácia je to čistá slama....suché....lámavé, bola som nútená sa ostrihať... prepáčte, ale neodporúčam....apropo, 1,99€, čo človek čaká....

    OdpovedaťOdstrániť